2007年7月11日 星期三

Draw 精

有上過成長課程既朋友,都知咩叫 draw 精。雖然我冇上過成長課程,不過都有人叫過我做 draw 精。呢句既意思大概係形容 d 人成日 draw 別人既 energy,係個負面地形容一個人。舉例︰成日向人訴苦、表達自己好可憐、覺得被人傷害、只識怪責別人不是等等,都會比 d 上過成長課程既人叫做 draw 精。響我既詮釋,係一個睇唔開又要人可憐既煩人。

自省左好幾次,都唔係太明點解果一位朋友會叫我做 draw 精。先講下我地點認識,我地係響一個教人突破生意成績既課程入面認識既,我係學員,佢叫做 Crystal,係我地班既教練,不過唔係我既直屬教練。呢個課程為期三個月,學員不但要不斷突破生意,仲要互相支持,亦一齊攪過活動,大家既感情都幾 close。我響班中都算幾受歡迎,好多學員都鍾意同我一齊。同組既學員推舉左我做組長,其他學員需要支持時我都會幫手。大家對我既評價都好高,我仲係 1st rank 畢業的。三個月好快過去,大家都不斷會攪好多活動出黎聚下。但係我唔係次次都出席,基本上係好少可會見到我,因為我收工太夜了,唔想自己咁奔波。

記得上一次我有出席既係一個 bbq 聚會,岩岩我放緊大假,所以可以全情投入去玩。因為我少出現既關係,自然就成為眾人既焦點,有位學員叫 Joseph 的仲叫我唔好咁早走,佢夜 d 會同埋朋友經皇崗返大陸,會順道車埋我返屋企。Crystal 都係住響元朗,知道有人會車我返屋企,就叫 Joseph車埋佢。不過不幸地,Joseph 仲要車其他人,加埋我岩岩好 5 個,載唔到 Crystal。呢個時候,佢就話我係 draw 精,係都要人車埋我返屋企,點解唔自己搭車喎。

唔係下化?好似係人地話要車我,我都冇提出過,關我咩事?我都想知點解佢唔自己搭車呢可?呵呵呵~ 不過菲菲唔係輕易響公眾場合得罪人的,有失斯文嘛,所以都冇出聲。到散水時,Joseph 叫我跟佢車,Crystal 仲快過我上左車,之後話冇位,攪到 Joseph 好尷尬。最後,Joseph 唯有夾硬超載左一小段路,車左我同 Crystal 去最近既火車站,Crystal 夾硬拉埋我同佢轉車,我就好無奈咁夜媽媽自己返屋企。

因為我地係搭埋同一架車既關係,佢一路上不斷問我而家做緊咩,搵緊幾多錢,有冇咁煩呀?於是我扮醉閉目養神唔鬼理佢。之後佢就打電話搵朋友傾計,仲同佢朋友講有個女仔好衰,攪到佢冇車坐。d 野調返轉黎講既?

有其他朋友都識佢,朋友戲言,佢唔抵得我咁受男學員歡迎,所以先至咁對我姐。真係可憐!大家都幾十歲人啦,仲吃埋哂 d 無謂乾醋,笑死人咩。受唔受歡迎既野,唔係你話既,係人地認為既姐,呢樣野我最有研究了,因為我好細個已經學習如何受異性歡迎,佢仲未開竅既,幫佢唔到。

3 則留言:

野蠻郡主 提到...

點解佢可以襯你訓左係你隔離講人地壞話,勁怪!不過佢都好有問題,或者佢咁樣做,都想人地留意佢多d!

丫,不如講下如何受異性歡迎丫!哈哈哈!

菲菲 提到...

哈哈哈~ 有機會既話會寫返篇有關受歡迎既BLOG

J 提到...

面係人地俾, 架係自己丟, 又一明證!