2007年7月26日 星期四

幽默感

今日同妹妹 MSN 時問下佢,有冇睇過我呢度個 blog,佢話睇左 d 啦。之後,諗住做少少市場調查,問下佢最鍾意睇咩題材,佢答︰「好笑既。」都幾 R 頭喎,乜我呢度有好笑既題材咩?原來亞妹係話我 d topic 唔夠好笑,似乎嚴肅左 d…

諗落我幽默感又真係麻麻地,唔及我個妹咁有天份。所以我都鼓勵緊佢都寫下野,等佢既天份得以發揮嘛。其實題材既問題我都有諗過,早幾日嘗試寫 d 感性 d 既文章,不過寫極都寫唔到,失敗!再睇下自己寫過既野,唔夠 pro 又唔夠 casual,失敗中既失敗!唉… 而家去面壁思過先,聽日有靈感再寫過。

2 則留言:

匿名 提到...

我覺得你個BLOG 好好睇喎~
加油~~~

菲菲 提到...

多謝,好在百貨撞百客,最緊要有捧場客~