2007年7月7日 星期六

我的第一個人生轉捩點

你有幾多次人生轉捩點呢?第一個又係幾時發生呢?我經歷過好幾次既人生轉捩點,每一次都改變左我,每一次都係寶貴的一課。我既第一個人生轉捩點,發生於小學五年班,當時我十歲。

小學一年級既開課日,小朋友應該係開開心心換上新校服,背上新書包,去一個新環境,認識新朋友,同埋面對迎挑戰。不幸地,我一年級既開課日缺席了,因為我發了三天既高燒,病到迷迷糊糊,第四天終於好轉,終於比別人遲左三日先至接觸新環境。

好記得我第一日返學唔係去課室,因為我都唔知編左去邊一班,所以媽媽同我去左校務處攪清楚手續之後,就比人帶左去一個班房。入到班房,所有人包括老師都用奇異眼光望我,年紀小小既我真係不知所措,老師知道我係呢一班既學生之後,就指我坐埋一二邊。坐好之後,我都唔知老師做緊乜,又唔知上緊咩堂,東張西望想搵個依靠,點知仲比老師鬧我坐唔定。

小息時,全部同學都離開課室,老師喝令我離開課室,我仲以為咁快放學,執埋書包離開左學校。當時我都唔知原來小學有放小息呢回事,又唔知小息要去操場玩,其實基本上都冇人同我玩。好記得當日自己離開學校之後竟然識去外婆家,當時媽媽響外婆家,見我拍門,嚇到佢地要死,即刻帶返我去學校,你話幾笑死人丫。本來呢 d 只係笑話,不過我仲未知道原來呢一日係我六年惡夢既序幕。

同學們見我第一日出現既行徑奇奇怪怪,大家都唔願意同我玩,我諗唔係好多人試過連續六年都比同學杯葛,我係其中一個。最初幾年我好唔開心,唔明白點解比人杯葛,只知道自己係全校最不受歡迎既人,老師同學個個都唔鍾意我。我既世界就只有自己。學校旅行我都係自己一個周圍行,冇人會叫我一齊食野或者一齊玩,老師都冇理我,我就有如一個不相干既人。當時既我好冇自信,行路 dup 低頭,個樣唔出聲都好似喊緊 (你話幾唔討人歡心丫),唔鍾意講野,都有 d 自閉 feel。唔止同學唔鍾意我,連親戚都嫌棄我,有玩有食既活動一概冇我份。你話人生如我,幾咁冇趣哩。當時我只係一個小學生…

小學五年級,我已經響呢種環境生活左五年,呢五年真係好漫長,漫長到我以為我應該要結果。有一日放學後去左爺爺家既天台諗住跳落去,不過當時我太瘦小,唔夠高爬上去,所以死唔去。其實要去死真係需要好大既勇氣,當爬唔上去果一刻,尋死既勇氣即時冇左。隨之而黎既係,我問自己,點解我咁唔受歡迎?連天主都唔要我? (小學係天主教學校,日日唸天主經,以為天主會要我 tim) 年紀小小已經識得怨天尤人,怨唔公平,怨自己命苦。不過怨下怨下,我就諗,點解人地會咁受歡迎既?於是我就不停思索學校內面受歡迎既同學有咩特質,諗下諗下,我好唔忿氣。我唔忿氣受歡迎果個點解唔係我,於是我死唔去既一刻就同自己講,我要人人都鍾意我!

以上全部係事實,我第一個立下既志向唔係做 d 咩,而係要做一個最受歡迎既人。從天台走下樓梯,我開始學笑,學挺直腰骨行路,學望住別人既眼睛,學所有受人歡迎既人要做既野。六年級畢業,我派唔返原校升中學,最初媽媽擔心我失望,其實我不知幾開心,終於離開折磨左我六年既煉獄,可以重新開始,重新做人。

中學既生活比小學開心好多,因為我可以用一個普通學生既身份結識新朋友,不再好似怪物咁生人勿近。雖然我既人際技巧都未係好叻,不過都叫做有班朋友仔,心情一年比一年開朗。終於我於五年級為自己許下的誓言,響我大學一年級開始實現了。讀大學時既我,絕對係萬千寵愛在一身,有新認識既朋友仲以為我係由細比人寵壞既溫室小女孩,有邊個相信我曾經係一個神憎鬼厭既人?我做到了,我成為最受歡迎的人了。

人生既第一個轉捩點,發生響我十歲,某一天放學既天台。呢一日雖然唔記得係幾月幾日,不過,我好多謝天主,因為我唔夠高死唔去,先至為我既人生上左第一堂寶貴的一課。人生既煉歷不斷出現,不過經過呢一役,我對自己充滿信心,因為我證明左比自己睇,我絕對可以改變命運,只要我意志夠堅定,冇人可以阻撓的。

1 則留言:

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。