2007年7月12日 星期四

奇妙旅程

響短短二十四小時之內,我經歷左一次奇妙旅程。

昨晚我決定左響今日既例會要以正能量去鼓勵同事,但係決定歸決定,心中總係有種不能言喻的忐忑。返到公司,準備好哂開會既資料,就召開我店既每週例會。開始時大家既氣氛都好 relax,不過我就覺得似鬆散多 d。第一個議題係檢討各人業績,大家既業績都好強差人意。我問佢地滿唔滿意自己既業績,個個都面帶笑容咁話唔滿意,好交行貨既態度。當時一時忍唔住點點怒火,就叫佢地認真 d 講下自己有咩需要改善。佢地又係交行貨,話努力 d 啦,大包圍啦,諸如此類冇內容既空話。就響呢個時候,我改變了主意。

檢討業績既目的,唔係交功課比老細睇,係為自己月尾份糧作好打算,佢地咁鬆散既態度實在唔可能令業績有咩改善,於是我當頭棒喝咁訓示佢地。講到一半,雯雯忍唔住喊起上黎,之後另一位事 Candy 都一齊喊。雯雯同 Candy 都係資深既同事,佢地認為自己已經盡哂力,公司都唔體恤,太不近人情了。見佢地喊到收唔到聲,於是 take 左個 break。

Break 完之後,雯雯走左出黎,同大家講︰『其實我地都好盡力去做,有時多野做到連飯都冇得食,但係公司都唔體諒我地既情況。』講完就走返埋位,咁我問老細︰『你有冇野想發表一下?』老細話冇,咁我就繼續會議。氣氛明顯係沉重左,大家都認為我係衰人,係迫害佢地既幫兇,所以大家都冇心機再聽落去。黎到呢度,放下嚴肅既面孔,同佢地講︰『我都知大家辛苦,我日日響度同大家一齊,你以為我會唔知咩?大家都係搭埋一隻船,我都唔想隻船沉 ga。同大家檢討業績,就係想你地好…』說話都未完,我一時感觸都眼框紅紅。感觸既係,我都係打工,我既責任就係要卒數,因為要向老細交待。不過同事們既努力都不可抹殺,響手掌又係肉,手心又係肉既情況下,我都動左惻隱之心。

會後,心情好複雜,有少少沉重,有少少釋懷。沉重既係我又比左壓力同事,令佢地不安,違背左我要鼓勵佢地既原意。釋懷既係,我都盡左自己應盡既責任,不會被老細責怪我包庇同事。雯雯食飯時同我講,知道我今日訓示佢地都係職責所在,仲加左少少同情分比我 tim。有少少出人意見哩,比我鬧完仲會同情我。反而 Candy 就嬲左我,佢認為我訓示佢係唔體諒佢,絕對係大反派。

之後我打電話比尖沙咀既行政同事 Louis 收下風,問下老細見到班女仔喊哂有咩反應。Louis 話老細覺得好奇怪,都唔明 d 女仔點解喊。哈哈哈!果然係 5 號仔作風,情感天線開叉的。不過當時我仲係有 d 耿耿於懷,老細係冷血動物喎…

傍晚時份,Louis 打電話黎申訴,老細今日丙佢工作效率低,黑色暴雨警告仍然生效。不過我有工作要匯報,都一定要搵老細 report 一下。硬住頭皮都要搵佢啦,電話接通前,我估老細 d 聲氣應該係麻麻的,不過我竟然估錯,佢心情似乎幾愉快。同佢傾下傾下,知道佢對我今朝訓示班同事極度支持,因為我代佢出左口悶氣,叫我聽日去尖沙咀開例會時都要 keep 住咁嚴厲。哈哈哈~ 買大開細 tim~

佢既言語間透露左佢唔多滿意 Louis 既工作效率同埋佢老婆既心不在焉。一聽到呢度,我條天線即時 "叮" 一聲,係時候勒!老細對尖沙咀既信任動搖勒,係我翻身取回發球權既時候勒!首先試探一下我有冇捉錯路先。我同老細講︰『大家性格唔同,佢地比較中庸 d,不過有時可以企得硬 d 既。例如尖沙咀既同事出問題,佢地可以第一時間處理既就處理左先,如果次次都等我去開會先至訓示同事,都已經太遲了。』語畢,老細大表讚同。冇試錯位,繼續!

之後我就講左尖沙咀需要改善既地方,老細叫我聽日唔駛客氣,一定要響開會時全部拎哂出黎處理,對象除左同事之外,仲有老板娘 (有私心 ga 我,仲唔報仇咁報?今次奉旨處理埋佢)!近排好耐都冇試過同老細傾成個幾鐘電話,比佢宣洩下冤屈氣時,我又赻機搶返個發球權,妙極!

老細既言語間,佢好 buy 我今日既強硬作風,好似洗太平地咁清洗佢地散漫既工作態度,開正我果瓣啦。仲有,今日放工埋數時,我店生意不錯呀,雯雯仲開左張大單,佢不單止冇沮喪,仲好積極 tim,好彩冇押錯注。職場,同鬥獸場冇分別,響某 d 情況下唔係你死就係我亡,唔想死,就要繼續鬥落去…

本來今日返工時心情沉重,開會時更沉重,彷彿直插谷底。不過中午過後,知道對手失勢,老細重新信任我,同事又做到野,開心到爆呀!呢一日既心情變化,認真奇妙。

沒有留言: