2007年7月15日 星期日

長大

雖然年紀已經不算輕,但係工作以外既菲菲,彷彿係一個長不大既細路。雖不至於玩到癲果一種,不過放工後響往做一個不必用腦既人,反正回到家有男友響度,有咩要諗交哂比佢,一放工我個大腦就會 shut down。哈哈哈~

爺爺今日攪九十大壽,好多平時唔見既親戚都有黎,仲見到好多 "小朋友" tim。呢班係好多年前既小朋友,而家都長大成人出黎社會做事勒。見到佢地先至發現,我真係一件老餅來的。最攪笑係我呢件老餅既行為舉止有時比呢班 "小朋友" 仲白痴,尤其我地幾兄妹 (我細佬連仔都生埋勒) 仲圍埋一齊玩 NDS,而 d "小朋友" 就玩單鏡反光攝影機,你話場面幾攪笑!

回想自己初出社會做事時,都會做各式各樣大人先至會做既野,以顯示自己已經長大了。到真係長大左既時候,就會懷緬兒時既樂趣,做返好多細個時冇機會做又好想做既事。好想買返部 NDS,不過仲諗緊買咩色好,黑色太危險,會比男友玩埋,粉紅色太普通,幾乎有半數女仔都係用粉紅色,白色又易污糟…

沒有留言: