2007年7月24日 星期二

度橋

我既工作成日都要度橋,即係諗計仔。要諗既範圍包括推廣項目、激勵士氣、應付同事同埋最緊要係應付老細 XD。諗野已經成為我生活既一部份,行街又諗,返工又諗,連頭先沖沖下涼都度到計仔。

事緣老細今日下旨要我諗下響餘下既一星期點樣可以追多 30% 既營業額,幫補下火災損失左既生意。呢個波我接到應哂,交唔到波,因為我想同 Annie 一齊度下橋時,佢冷冷的一句︰「你諗啦,我諗唔到。」就閃左勒。當時心中有氣 ga,不過算啦,如果佢都諗到,老細就唔會叫我諗啦。

返屋企既路上,諗黎諗去都冇咩頭緒 (忽然醒起唔知邊個講過,創作係孤獨的,應哂!),返到屋企時諗到唔想諗就放棄勒,聽日再諗過啦。於是走左去沖涼,可能比水淋下,個人醒左 d,即刻有一條極簡單又多元化既橋「叮」左我一野,呢個 idea 可以吸引多個範疇既新客,又唔駛大量既準備功夫,正呀!當然,橋既內容就不便透露勒,呢 d 咁精警既野絕對係商業秘密,到有行家跟風時再同大家講啦。好多時我度既橋,好快就有行家跟風,所以我地要不停轉新橋,等佢地想追都追唔切。哈哈哈~

今晚有覺好訓勒,YEAH!

1 則留言:

J 提到...

"屎坑橋" 好多時都係好有用o既哩 (!!) 唔知點解諗計通常會響呢 d 情況之下至會諗到哩?