2007年7月14日 星期六

呢幾日既事情發展得太快勒,都黎唔切消化,事情又在進展中了。今天我收工時知道雯雯做左張大單,都幾開心,因為佢正在為自己既本週目標博命,可喜可賀!到佢地收舖時,Annie 比電話我報喜,今日共開左 3 單大野,條數靚仔非常。

之前老細認為我太強硬,成日攪喊同事,令同事有壓力,結果呢班嬌嬌女係跑唔到公司要求既數。之後佢又認為我唔夠強硬,d 工作氣氛太散漫,所以生意不濟。

魔鬼又好,天使又好,老細要我做邊樣都得,不過個人認為要鍛鍊出優秀既銷售隊伍,用強係必須的。用強硬既方式唔代表我心理變態,前文都提及過,做銷售既心態好重要,如果連比上司丙幾野都頂唔住既,唔好意思,你都係做返份文職算把啦。用強,有好多好處的。首先可以鍛鍊下屬,仲可以做到汰弱留強既效果,咁隊 team 自然會好 fit。另外,fit 既 sales 都好有自信,如果跟著件縮頭烏龜,一係個上司比 d sales 蝦返轉頭,一係 d fit 馬走哂,條 team 永世都起唔返。

所以我漸漸理解點解我以前 d 上司會咁兇狠,做唔到數會比佢鬧到無地自容。其實佢地都係訓練緊我既心態,如果我頂唔住,而家個 blog 就冇呢 d 話題可以寫了。為了造福香港既下一代,我都會繼續兇狠下去,令更多人有更堅毅不屈既心態。香港,極需要堅毅既人!

沒有留言: