2007年7月10日 星期二

平台期

收到風老細呢排投訴我比少左意見佢,令生意入左平台期,仲未上到佢心目中既位置。

Lunch 之前已經體會左勒,老細問左我某部份服務既發展空間,我按常理答左佢野之後,佢就好惡咁講︰「呢 D 野我都諗到啦,我想你諗 D 我諗唔到既野比我呀!」語畢,我好唔客氣咁 CUP 左佢線 (我成日都 CUP 佢線的,我諗佢都幾興… XD) 我同意做生意係要有創意,不過有時響創作之前都要睇下實際情況掛…

5 分鐘之後我下左啖氣,打返電話比佢,問佢想果一部份既服務提升到咩水平,佢條氣好似順左少少,一口氣講左十幾分鐘佢既諗法。我都同意公司既生意進入左平台期,連續幾個月既增長率都好低,都好既,我有時都幾懶下,開完 turbo 趕好哂 d 野就抖下氣等放工,可能老細知我仲有 buffer,所以就搵多野我做掛。

其實我又唔介意諗多 d 呢方面既野,正所謂食君之祿,擔君之憂。只係有 d 介意老細早輪 ban 哂我所有野,之後投訴我冇意見之嘛。未請尖沙咀個行政同事之前,好多決策都係我同老細 2 個度,而家要多一條友傾,唔係多左思維,反而係多左爭拗。花太多時間響爭拗上,都幾費時失事。希望今次我再度出黎既計仔唔好再比佢 ban 啦。同埋希望唔好再花時間響爭拗上,呢 d 爭拗好無謂,拗羸冇獎,拗輸又冇面,完全係雙輸。

沒有留言: