2007年7月27日 星期五

淡季.旺季

又到月尾,又係追數既最後衝刺階段勒。我店既同事狀態都幾勇猛,雖然唔叫得上係大勇,不過都係響衝線狀態,希望可以刷新上年七月份既紀錄啦。尖沙咀既同事,我諗佢地今個月既生意應該唔多掂,因為今日見佢地成班人都冇心機做野咁,要 mo 起佢地都有排攪。

唔講尖沙咀住,遠水不能救近火,都係攪左有力果班人先。而家追數要緊,每日倒數,要攪都留返下星期先至攪 (老細都唔建議我攪果邊住,呵呵~)。七月同八月,係美容行業既傳統淡季,不過睇數字都唔算太差。上半年既生意已經刷新左 06 年上半年既生意紀錄勒,岩岩步入下半年,冇理由撻 Q 的。而且睇佢地既氣勢,今個月埋單應該會破所謂淡季既紀錄。

菲菲對於旺淡季呢 d 野完全不放在心上,因為事在人為,只要肯努力,咩季都會搵到食。淡季只係生意唔好既藉口,理論上咩季節都會有人去美容院,不過客戶群會有所不同姐。所以要響淡季突圍,就要 target 響暑假都會得閒做 facial 既人,即係冇子女既人。因為暑假時好多客都要陪仔女,唔會有咁多時間黎美容院。不過冇仔女既客人就唔同勒,佢地冇分咩季節的,一年四季都要黎 ga 啦。雖然纖體唔係我地既強項,不過推陳出新絕對係我地既強項。

細公司既好處就係應變快,唔需要好似大公司咁要長 d 時間去決策。基本上我地諗到既野就可以做,只要老細肯首就得勒。我地架構簡單,隨時都可以搵老細傾,上午諗到既野,下午就可以做勒,你話好好哩。

我度果條橋已經獲得老細既支持,已經進行中勒,希望可以快 d 為公司注入一批有實力既新客,令公司既生意上升得快 d。響傳統淡季都有生意升幅,亦都係菲菲挑戰自己既其中一環。再過幾日,就知可唔可以再創紀錄勒。

沒有留言: