2007年7月20日 星期五

心魔

今日 Pansy 叫左佢朋友黎做 facial,慣例係試左一次之後,要 sell 佢開返個 course,成為我地既會員。

當客人做緊面膜時,Pansy 走黎問我某 d 服務既問題,答左佢之後佢仲好疑惑咁。咁我就問下佢諗緊 d 咩啦。原來佢同客人傾過開 course 既事,不過客人只肯比好少錢,佢就想搵 d 價格低既服務比客人。我提議左另一項服務比佢,果一項服務需要一次過比大筆錢,不過每次既價錢都好抵,係公司入面最最最超值既服務。當時 Pansy 一聽到就心生抗拒,因為銀碼太大,佢唔想好似迫客人咁。我解釋比 Pansy 知,你又冇解釋過比客人聽,你又知佢一定唔會比錢?Pansy 認為我只顧迫客人,完全冇照顧客人唔想比咁多錢既感受,同埋要佢向 "不願比太多錢" 既客人提議比多 d 錢,令佢極之為難。本來諗住過料比佢做單大生意,仲好似害佢咁,於是我又忍唔住丙左佢幾野勒。

最後我同 Pansy 講︰「你而家一定好唔同意我既講法,以為我咩都唔知就亂 up 一通。不過我可以好肯定咁話比你知,而家唔係客人買唔買既問題,係你有心理障礙既問題。你一日都唔剷除呢隻心魔,你呢世都做唔成大單!記住我講左不止一次,對客人仁慈,即係對自己殘忍。你開唔到單冇人會可憐你,仲會比公司認為你無能。仲有,你介紹果一項服務,只係第一次比少 d 錢,之後佢要不斷比錢你,你都唔想成日都同佢 sell 野掛?何不一了百了,一次過開哂成年既單,等個客唔駛比咁多次錢?你 sell 多佢幾次佢一定怕左你,但係你今日只需 sell 佢一次就有排都唔駛煩,對你對佢都好,咁又有咩問題?我初出道時都比老細咁鬧過。你而家一定唔順氣,不過好快你會知我係為你好。」

做左咁耐 sales,邊有客人會話比你知佢有大把錢等住比你 ga?要客人比錢,係要搵到客人既需要之後一擊即中,只要佢有需要,一定開到單。

到客人試完服務時,我示範左點同客人傾單,只係用左 10 分鐘時間,佢就好開心咁照我既提議去比錢。

之後,我問 Pansy︰「你學到 d 咩?」

希望佢真係學到啦。

沒有留言: