2007年7月11日 星期三

正能量

每晚放工,店長 Annie 都會車我返北區,因為佢住天水圍,日日都揸車返工,所以放工時都會順道車我返北區。路途上大家都會傾下當日工作既事,當係一個小總結,回顧今天展望明天。呢幾日老細都掛黑色暴雨,生人勿近,影響到我都有 d 情緒低落。

今日既話題,都係離不開生意進度,同埋聽日例會要講 d 咩。雖然老細下旨要鬧下班女,不過我絕對唔會咁做。我都知道如果我違抗聖旨,聽日一定有貓麵做午餐。可能因為咁,我一直都悶悶不樂。傾下傾下,我突然好有決心咁同 Annie 講︰『唔理咁多勒,聽日我地要發放多 d 正能量,唔可以比老細 d 黑口黑面打沉!』

而家既情況,安撫軍心比討好老細重要,既然已經預左比人丙,仲有咩好驚?公司最需要既係大量既正能量同埋鬥心,我要用行動證明我係岩既!

1 則留言:

J 提到...

遇著呢 d 老闆, 認真麻鬼煩 XD