2007年7月4日 星期三

跑數生涯

已經冇做前線銷售好耐勒,不過跑數既壓力不比做 sales 時少。自己跑數時,有數係自己既功勞,冇數雖然都會比老細丙,不過都係自己受返個苦果,即係一切都係向自己交待 (只要唔比人炒就得勒 XD)。但係管銷售既,有數係同事既功勞,冇數就一定係我領導無方,你話幾精彩哩。

而家管 2 間店,話多唔多,不過都話少唔少。同事跑唔跑數,有時真係唔到你管。跑數既野,都幾自動波,有心有力就會跑,有心冇力就會跑慢 d,冇心既無論有冇力都係冇數的,呢個係做左咁耐銷售既經驗。女仔既優點係細心,不過缺點就係情緒化,呢樣野唔係一句性別岐視可以推搪過去的。事實歸事實,我係女仔都認為女同事係比較情緒化,你唔可以要求佢地日日都有 mood 跑數。

而家雖然係月頭,不過跑數既事都不敢掉以輕心,一個唔覺得就會變左龜兔賽跑入面既兔仔,驕兵必敗嘛。尤其而家老細既 target 越 set 越高,每個月既要求都不斷上升,唔係單靠積極可以解決既狀況,一定要諗下計先至有路行。今日我同店長就度左半日,諗下聽日既例會應該講 d 咩同埋鼓勵 d 同事做咩,萬一月尾條數唔靚仔,我地既責任都唔輕,真係大壓力過自己跑數。不過唔緊要,挑戰自己係我既嗜好,越有難度既野我越鍾意,做到先至顯得我有料到嘛~ 呵呵呵~

2 則留言:

匿名 提到...

你個blog好睇!

返屋企仲諗多公司野來寫,睇來份工都幾有滿足感!

菲菲 提到...

多謝捧場!