2007年7月9日 星期一

趕客最終回

同設計公司既紛爭,已經去到尾聲。佢地做得好成功,趕左一個好撐佢既客出門口。

記得當初老細想搵一間公司整下網頁,有網友介紹左間公司比我地,佢老細親自上黎同我地傾。當時我地唔單止公司細,仲係用緊舊式既宣傳方式,而家睇返轉頭都係一間幾 "地道" 既美容院。佢地同我地傾既唔係網頁咁簡單,而係幫成間公司做 branding。老細係一個穩健派,對於看似浮誇既 branding 唔係好在意,不過我就好 buy branding 呢套,因為可以令我地走出 "地道" 既框框,令客人覺得我地更有規模同埋更有質素,咁先至可以 upgrade 客戶群,前途一片光明嘛。

基於多方面既因素,我用左好多時間瞭解果間公司,佢地既 profile其實真係好堅。之後仲用左好多時間說服老細用佢地既 plan,因為唔係咁多間公司願意投放資源比一間中小企做 branding 的。努力過後就開始合作勒。合作期間,互有火花,不過我都仲做到中間人,令老細多 d 接受新事物,同埋令設計公司果邊唔好 push 我地行得太快,因為中小企行得快會 pk 得仲快。要攪 branding 都要有 plan,並唔係一刀切改哂所有野嘛。

一年過後,我地公司響市場上升格了,吸引左好多其他公司招我地做合作伙伴,甚至有 d 幾 ok 既 design house 都黎搵我地,響 branding 上既功夫一定冇白費。不過由於有其他 design house 黎搵生意,老細多左選擇同比較,就有意轉搵其他公司做,我地試過比 d 細 job 佢地試,不過都唔係好 match 到我地已經 build up 左既野,所以我都唔建議公司轉設計公司,既然有一間合作得好好既,無講走去博大細嘛。

有睇趕客系列既朋友都知道,我地用緊既設計公司同地關係破裂了,其實我真係好唔開心。因為係我一手排除萬難推薦佢地,又係一手推開佢既競爭對手,為既就係一段良好合作關係。作為客戶既一方,我諗我都算係撐到佢盡。不過佢唔願意既,我撐佢又點丫,最後都係咁…

破裂左既唔單止係生意關係,唔知佢明唔明白呢?

2 則留言:

C.M. 提到...

菲菲:

你個效率超高,小弟追到索氣呀!

菲菲 提到...

客氣客氣!

不過我想講,其實我已經寫慢左了,因為花左好多時間諗… XD