2007年7月31日 星期二

月結

七月最後既一個工作天結束了,我店既生意除左破左歷年七月份 "淡季" 既紀錄之外,仲暫時係今年第三高既生意額。又一次打破左旺淡季呢 d 荒謬既藉口勒。響缺乏新客既情況底下都創造到呢 d 成績,都唔容易的。好記得頭半個月仲係呆呆滯滯,經過一次當頭捧喝之後,班女醒哂,跑返出應有既成績,要讚!而且今個月大家既表現都有進步,有一位同事雖然請左 2 日假都破左佢既收入紀錄,唔錯!

尖沙咀都破左紀錄,係今年最低營業額既紀錄。兩間店拉上補下,比上個月既總生意額仲要低少少,真係有 d 激氣。聽日,又要奉命去尖沙咀店度做魔鬼教練,但係我真係唔明,尖沙咀都有 2 個亞頭響度 ga,佢地做咩 ga?卒數既野,佢地日日卒未得 lor,整乜鬼要我一星期去三日卒數呢?佢地 d 亞頭咩都攪唔掂,又唔做訓練,又唔卒數,report 又跟唔足… 總之係一塌糊塗,又係一單遠水不能救近火。要人地救你,最起碼你都要有求生意志掛?成班死魚咁,我係客都想走頭啦。

老細成日想我令佢地積極 d,有 d 野,唔係你想就有的。積唔積極既野,好睇自己既內在,別人係迫唔到的。而且佢地又好薄皮,話多句都頂唔順要喊要辭職既,唔知仲以為自己教緊幼稚園呀。

沒有留言: