2007年7月27日 星期五

面對現實

尖沙咀失火後既第一次例會,響一片裝修既嘈吵聲中渡過。

會議中問同事們,因為火警而停賽左一星期,響黎緊既幾日點追返多 d 生意,以彌補一下呢幾日既損失呢?問完之後,只係聽到裝修既聲音,同事們全都低頭不語。之後又問︰「咁你地每人每日有冇 4 個 booking?」較為資深既 Apple 就答︰「本來有的,不過 d 客取消左之後就冇 lor。」

「一日之內只有 4 個客都唔夠你地開單的,公司既要求係最少4 個,最好係 6 個。」我冷冷地應佢地。語畢又係一片沉默。「如果一日之內有 6 個客,就算有客取消,都會剩返起碼 4 個客。而家連基本客源都唔足夠,又點會有客比你開單?」繼續沉默…

本住發掘問題根源既原則,再問佢地︰「有冇客人響度開左 course 之後從來都未黎過做 facial ga?」終於,Apple 有反應了︰「有呀。」我追問︰「點解 d 客人唔黎呢?」Apple 解釋︰「因為佢地嫌遠唔肯黎。」同埋︰「佢地 book 唔到其他美容院先至會 book 我地喎。」仲有︰「有 d 客唔記得響我地度開左 course。」

尖沙咀都嫌遠?唔記得響度開過 course?太過天荒夜談掛?

終於因為時間關係,唔再浪費時間問引渡性問題,索性單刀直入。

「有冇留意新客開既 course 銀碼太低?呢批 call 極都唔黎既客人,佢地響比錢你果刻已經決定左係唔會黎,比千零蚊係開個爛鬼 course,擺明係為左甩身而比既。如果當初你地開新客時令佢地體會到個價值,而願意比多 d 錢黎開 course 既,先至真係你既客。事實上,呢班客擺低果一千幾百,只係當我地乞兒,見我地 sell 得咁落力,當係比貼士咋。你地仲以為開左新客懶開心咁!」氣我我丫!「仲有,點解我地會當我地係後備丫?因為人地唔認為我地專業,佢地會 book 左其他美容院先,都唔會考慮 book 我地先,係唔係需要檢討一下?客人根本冇當過我地係一間美容院,佢甚至乎連響度開左單都可以唔記得既,大家認為自己冇問題嗎?」

「唔該大家面對現實啦,唔好以為開左張單仔就有個新客,人地根本冇放你在眼內。」

之後,再睇下佢地 d 尾數,見到一大堆尾數仲有好多係超過 3 個月都未比尾數的。「有冇可能 2 月份既尾數到而家都唔收?呢單野都唔係單啦,個客擺到明撻訂,唔好妄想個客會比埋尾數你。呢 d 唔係 AR,係壞賬。」

最後一個環節係問佢地推廣中既產品知識,竟然冇人答得岩…

整個會議完結之後,佢地認為我係雞蛋挑骨頭,完全唔肯面對自己不濟既現實。既然佢地唔面對,唯有我面對啦。氣結完畢之後,只有努力 d,猛力加強佢地既訓練啦。

沒有留言: